novashjarta

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Matilda - 23 februari 2015 20:30

Ja nu är vi hemma från huvudstaden. Jag och Lars hade en bra resa med musikla som väl iofs var sådär och sedan middag på kvällen på en innerestaurang AG som jag kan rekommendera men det är 2 månders väntetid tydligen för att få bord. Blev just ingen shopping gick en sväng i affärer på söndagen men hittade bara lite basic tröjor till Nova och en mjukishund till henne som hon gillade skarpt! Annars är hon inte mycket för gosedjur, hon har en hel hög de flesta från sjulhus och ambulans men de är inte så intressanta. Blev inte en enda bild tagen.


Nova hade också det bra hos farmor och farfar det hade inte varit några problem bara lite gnäll men det är inget ovanligt. Skönt att det fungerar att ha henne där över natten också förut har det inte varit läge för att hon hade matdropp som ska sättas igång vid 4 på morgonen och det är inte så sjysst att lasta över på några andra. 


Nova ligger i sängen nattade henne för en stund sedan återstår att se hur lång tid det tar innan hon somnar. Lars kommer som vanligt hem sent på måndagar. På onsdag är det första gången med FLAV som är en sammakomst med andra hjärtebarns föräldrar det ska bli roligt!

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards