novashjarta

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Matilda - 9 februari 2015 13:28

Jag har helt glömt att jag skulle skriva en rad om rakt in i hjärtat. Elsa som var med i senaste avsnittet delade rum med Nova på biva några dagar. Då visste man inte vad som orsakade hjärtsvikten men hon var pigg och fick gå ner till avdelningen ganska snabbt. Därför var det en chock att se att de var kvar ett halvår senare men jag ville inte tränga mig på och fråga. Men drt kändes lite extra när man fick se hennes resa som man träffat!

Av Matilda - 9 februari 2015 10:16

idag blåser det och är halt så vi hoppade över kyrkis idag! Har inte så mycket att skriva om det rullar på som vanligt. Kräkningarna är jobbiga nu och värre än vanligt men läkaren ville att vi skulle avvakta en vecka när vi var där förra veckan för att se om det ev är någon infektion som påverkar. Vi ska till mottagningen i morgon för att hon ska få vaccin mot rs (påminnelse till mig själv måste be om ett nytt recept) så jag ska ta upp det då.

Ska försöka skriva om op dagen någon dag.

Lite blandade bilder från veckan som gått:

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards