novashjarta

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Matilda - 20 februari 2015 14:46

Jag och Lars ska iväg på minisemester lördag-söndag i Stockholm bara vi två vilket är välbehövligt! Vi ska gå på flashdance och äta en god middag och bara mysa, Lars fick resan i julklapp av sitt jobb. Lars föräldrar är barnvakt för första gången över natten men det ska nog inte vara nåt problem hon gillar de och är van att vara hemma hos de.

Idag har det varit packning som gäller det är en del med mediciner mm men glömmer vi nåt så kan de alltid åka hit och hämta det! Lite städning och tvätt har också hunnits med samt en promenad i solen.

Uppdatering om maten är att kräkningarna peppar peppar är mycket mindre. Igår kom det två gånger och det var minimala mängder och idag ingenting än så länge! Skönt att det vänt men tyvärr kan jag inte riktigt glädjas för jag går bara och väntar på att det ska komma igen men ska försöka släppa det!

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards