novashjarta

Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Matilda - 27 februari 2017 15:57

Om en vecka ska vi åka ner till Lund för en sövd mr men nu har Nova blivit förkyld så vi får se hur det blir. Så typisktoch den här vintern har hon varit snuvig mest hela tiden! Ingen feber och pigg men snuva och hosta! Men det är iaf ingen op eller ingrepp som iaf blir inställt så det kunde varit mycket värre!

Vistelsen på storhogna var iaf trevlig! Vi badade och fick masssge och bara umgicks. Dansen i fredags var tyvärr inget vidare dock lite folk och konstig musik.

Detta väntade på oss på rummet. En flaska prosecco och choklad. Själv gillar jag inte vin men drack kanske 1/4 glas iaf. :)

Av Matilda - 27 februari 2017 15:54

Om en vecka ska vi åka ner till Lund för en sövd mr men nu har Nova blivit förkyld så vi får se hur det blir. Så typisktoch den här vintern har hon varit snuvig mest hela tiden! Ingen feber och pigg men snuva och hosta! Men det är iaf ingen op eller ingrepp som iaf blir inställt så det kunde varit mycket värre!

Vistelsen på storhogna var iaf trevlig! Vi badade och fick masssge och bara umgicks. Dansen i fredags var tyvärr inget vidare dock lite folk och konstig musik.

Detta väntade på oss på rummet. En flaska prosecco och choklad. Själv gillar jag inte vin men drack kanske 1/4 glas iaf. :)

[Bild]

[Bild]

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards