novashjarta

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Matilda - 13 februari 2017 16:14

En bild på nya resväskan.

Av Matilda - 13 februari 2017 16:12

Hej

Idag tänkte vi att vi skulle på kyrkis, Nova är frisk men eftersom jag var ledig fick hon vara hemma en dag till. På kyrkis möttes vi av en lapp att det var inställt idag typiskt! Vi gick dit utan vagn och sedan ville Nova fortsätta promenera så vi gick och vinkade till kompisarna på dagis och hem igen. Totalt ganska precis 2 km och Nova gick hela vägen själv!

Eftersom det inte blev kyrkis och vädret inte direkt inbjöd till längre utelek tog vi en sväng in till stan på EM. Fikade och kollade i affärer. Fick veta att bara en förälder får följa med ner till Lund då det bara är en undersökning så köpte en liten väska som Nova kan dra på flygplatsen.

Nova överraskade mig i morse med att ta alla medicinerna genom munnen. Den ena medicinen brukar hon ta så men de andra brukar man få ge i knappen.

På promenad

Gunga lite på stan

Fika

På väg hem med bussen.

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards