novashjarta

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Matilda - 10 februari 2017 19:02

Hej

Idag har öp lokaltidningen här och gjort en intervju med oss om Nova och hennes hjärtfel. Februari är hjärtebarnsmånaden och de skulle göra en artikel samband med det. Våra "grannar" som också har barn med hjärtfel var påtänkta men de tackade nej så då vidarebefordrade de våra kontaktuppgifter. Det gick bra tyckte jag han ställe frågor och knäppte lite kort är dock glad att det inte var en filmad intervju då hade jag tackat nej! Är bra på att prata men inget vidare på att uttrycka mig.

Idag ringde de även från Lund om mr som nu är bokad 7/3. Vi åker dagen innan om vi får biljetter och sedan hem samma dag som undersökningen. Annars snorar vi på Nova är på bättringsvägen men nu har jag blivit förkyld! Jobbar några timmar extra i morgon så hoppas jag mår bättre då!



PS om det är nån som läser lämna gärna en kommentar. :) ds

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards