novashjarta

Alla inlägg den 28 april 2017

Av Matilda - 28 april 2017 19:25

Nova går på habiliteringen hos logoped och dietist för att få hjälp med att komma igång att äta. Nu har de kommit på att hon ska prova en amerikansk metod som på svenska heter matkul. Det går ut på att barn i grupp ska prova på olika smaker och konsistenser osv. Det var meningen att det skulle vara 7 gånger men ena gången var logopeden sjuk och sen var Nova magsjuk en gång så det här vara andra gången hon var med. De fick prova oliver, ost mm. Jag fick sitta i ett rum brevid och kolla genom en polisspegel och kunde studera henne. Hon stoppar det mesta i munnen ägget ratade hon dock men det mesta spottas ut igen. 


Vi stannade kvar efteråt och sondade och lekte en stund innan vi gick. Sedan var vi och fikade innan vi åkte hem igen. Just ja innan får de göra en hinderbana också förstår inte riktigt varför men det är väl för att det ska vara roligt, studsmattan var roligast!


Lite bilder från idag.


       

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards