novashjarta

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Matilda - 1 april 2015 13:28

Annandagpåsk åker vi till Lund för att göra en sövd mr. Det blev lite hastigt påstänkt då de ringde igår men i tyckte att det var lika bra att få det gjort. Blev en del strul med att boka resan för först fick vi bara intyg för att få tågresa men så var tåget fullbokat så då var jag tvungen att ringa så att de kunde skicka in ett intyg för flyg i stället. 


Skönt för med tåget tar en himla tid också hade vi varit i Lund redan vid 7 på morgonen. Nu kommer vi dit vid halv fyra på måndagen och går allt som det ska kan vi ev åka hem redan på tisdagen. Känns lite konstigt att åka 120 mil för en undersökning som tar ett par timmar men de gör inte hjärtmr här tydligen. Ev beroende på hur det ser ut kan det bli aktuellt med en kateterisering också och då blir vi kvar längre. 



Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards