novashjarta

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Matilda - 1 mars 2015 12:37

Ja som rubriken säger så är kräkningarna tillbaka igen.  Fortfarande inte lika ofta som innan vi började med pureer men nu är det fler gånger som hon kräks/dag än som hon inte kräks. Hon hade lite feber förut i veckan förmodligen en biverkning av MPR vaccinet då hon även fått lite utslag så förhoppningsvis går kräkningarna över om några dagar. Är helt inställd på att hon kommer att ha gått ner ordentligt i vikt och att vi kommer behöva återinsätta nattmatningarna igen men kanske bara en i stället för 2... Vi ska till haben på tisdag så vi får se vad dietisten säger då. Matlusten har inte varit på topp den här veckan men det kan bero på febern ocb att hon varit hängig också.


Nu laddar jag för femmilen, Lars och Nova är ute på en promenad.

Presentation

Hej
Den här bloggen handlar om mig Matilda, min sambo Lars och min dotter Nova och hur livet ser ut med ett barn med ett hjärtfel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards